Každý si jistě vybaví ty romantické chvíle u táboráku, kdy se s písničkami v trampském a country stylu setkal. Jsme rádi, že na melodii těchto písní dokážeme i zatančit. Stali se z nás tedy přátelé country (nejen tanců), i když mnozí jimi byli už dávno před tím...

zkoušky v tělocvičně

zkoušky v tělocvičně
Zkoušíme v malé tělocvičně ZŠ v úterý od 19:00 hodin.

neděle 12. února 2012

Jak bylo v Pozořicích

Tentokrát podávám informace o tancování v Pozořicích jen zprostředkovaně, protože jsme měli v sobotu jiný program... naši účastníci bálu mi volají jeden přes druhého, tak snad se mi podaří podat věrnou zprávu o proběhnuvším večeru 
Skoro to už vypadalo tak, že do Pozořic nikdo nepojede. Ale protože na další pozořickou akci plánovanou na 14. 4. se taky nedostaneme (bude výuka v Lednici), tak se alespoň čtveřice našich přece jen dala dohromady. Na bál tentokrát ani nepřijeli naši kamarádi z ostatních tanečních skupin. Takže country taneční osvětu šířili v sále jen naši tanečníci a taky místní Eda a Míša. Dlouho byli na parketu téměř sami. Teprve až k půlnoci se sál zaplnil. Kapela Experiment zařadila i blok trampských písniček, což ocenila hlavně Jana, dlouholetá táborová vedoucí. Na bále se naše skupina seznámila s Jiřinkou, která se zabývá břišními tanci. Navázali kontakt i s kapelou Experiment. (Doufám, že se mi ozvou - slíbili nám přehled jejich akcí. Nenašla jsem jejich stránky. Pokud nějaké mají, tak mi taky dejte vědět.)
Na Rajčeti je opět pár fotek od Franty, tentokrát jen z kompaktíku.

Žádné komentáře:

Okomentovat