Každý si jistě vybaví ty romantické chvíle u táboráku, kdy se s písničkami v trampském a country stylu setkal. Jsme rádi, že na melodii těchto písní dokážeme i zatančit. Stali se z nás tedy přátelé country (nejen tanců), i když mnozí jimi byli už dávno před tím...

zkoušky v tělocvičně

zkoušky v tělocvičně
Zkoušíme v malé tělocvičně ZŠ v úterý od 19:00 hodin.

čtvrtek 31. prosince 2009

Ples v hotelu Centro v Hustopečích

Velkopavlovické Colorado hraje na I. reprezentačním plese hotelu Centro Hustopeče 8.ledna 2010, vstupné 320 Kč (včetně večeře)

1 komentář:

  1. Jojo, tenhle hotel znám. :) Hlavně ještě z dob, kdy jsem dělal revize komínu a pak jsem tam párkrát spal. :) Dokonce si myslím, že jsem tam byl na nějaké akci právě spojenou s country, ale jakožto fanoušek této hudby jsem podobných akcí navštívil fakt hodně. Takže se mi to slévá dohromady. Takže dobré hudbě zdar! :)

    OdpovědětVymazat